Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102517
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAguiar Perera, María Victoriaes
dc.contributor.authorMesa Pérez, Enriquees
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:02Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102517-
dc.titleAnálisis De Los Videojuegos Como Recurso De Aprendizaje En La Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57969es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

56
checked on Nov 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.