Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102507
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCruz Ventura, Sarai De Reglaes
dc.contributor.authorHernández Moreno, Marta Yurenaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:00Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102507-
dc.titleLa Enseñanza Del Español De Canarias: Propuesta De Intervención Didáctica Para El Aula De Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57951es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Sociolingüística, fonética acústica y lingüística aplicada a la enseñanza-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

37
checked on Sep 9, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.