Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/102457
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBlanco García, Amayaes
dc.contributor.authorPadrón Padrón, Raqueles
dc.date.accessioned2021-03-11T00:55:49Z-
dc.date.available2021-03-11T00:55:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/102457-
dc.titleCómo Enseñar Escritura Creativa Con Creatividad En Primaria. Propuestas, Retos Y Beneficios Transversaleses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57812es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

61
checked on Feb 1, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.