Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102399
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMarchena Gómez, María Rosaes
dc.contributor.authorBouchabchoub Guardia, Yasminees
dc.date.accessioned2021-03-11T00:55:36Z-
dc.date.available2021-03-11T00:55:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102399-
dc.titleInteracción Profesorado-Alumnado Desde Una Perspectiva Inclusivaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57656es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

40
checked on Sep 2, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.