Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/101700
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLópez Cañete, María Doloreses
dc.contributor.authorFalcón Suárez, Anaises
dc.date.accessioned2021-03-11T00:52:26Z-
dc.date.available2021-03-11T00:52:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/101700-
dc.titleActividades Para Mejorar La Comunicación Y El Lenguaje Del Alumnado De Educación Infantil Con Trastorno Del Espectro Autista En El Contexto De Aulaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-55953es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

21
checked on Oct 14, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.