Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/100749
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVera Cazorla, María Jesúses
dc.contributor.authorDíaz Díaz, Priscilaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:48:14Z-
dc.date.available2021-03-11T00:48:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/100749-
dc.titleStudents' Success in EFL and the Multiple Intelligences Theoryes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-54866es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Estudios sociolingüísticos y socioculturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

40
checked on Feb 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.