Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/100651
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHernández Suárez, Víctor Manueles
dc.contributor.authorMarrero Rodríguez, Cristopheres
dc.date.accessioned2021-03-11T00:47:47Z-
dc.date.available2021-03-11T00:47:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/100651-
dc.titleLas Metodologías Colaborativas Como Propuesta Que Fomenta La Educación Inclusivaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Matemáticases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-54431es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-INFes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Matemáticas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

18
checked on Sep 16, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.