Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/100409
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFernández Sarmiento, Celiaes
dc.contributor.authorPrincep Ariso, Judit
dc.date.accessioned2021-03-11T00:46:45Z-
dc.date.available2021-03-11T00:46:45Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/100409-
dc.titleDificultades Del Lenguaje En El Entorno Educativo: Implicaciones Y Estrategias
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/studentThesis
dc.typeStudentThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Proyecto fin de carrera
dc.identifier.matricula52625
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionAlumnos de intercambio
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Motivación, Educación y Salud-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Proyecto fin de carrera
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Aug 27, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.