Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/100389
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRamón Molina, Elisa Maríaes
dc.contributor.authorHernández Santana, Saraes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:46:41Z-
dc.date.available2021-03-11T00:46:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/100389-
dc.titleLA IMPORTANCIA DE LA FONÉTICA EN INGLÉS EN EDUCACIÓN PRIMARIA: UNA PROPUESTA DE TRABAJO EN 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIAes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especialeses
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-52534es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Sep 16, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.