Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/100242
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBeerli Palacio, María Asunciónes
dc.contributor.authorFuentes Marrero, María Virginiaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:46:03Z-
dc.date.available2021-03-11T00:46:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/100242-
dc.titleReputación on line: estudio empírico para la organización no lucrativa AVÍVAte en 2019es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-51702es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECOes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Marketing y Comercio Internacionales
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.advisor.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

15
checked on Aug 12, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.