Results 1-11 of 11 (Search time: 0.408 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12018CLIL versus FL instruction: Degree choice and affective factorsArnáiz Castro, Patricia ; Medina Suárez, José Antonio 
22018El inglés como lengua extranjera en España ¿en qué convocatoria superaremos esta asignatura?Arnáiz Castro, Patricia 
32018Factores de calidad en los Programas AICLE de CanariasArnaiz-Castro, Patricia ; Medina Suárez, José Antonio 
42017An Insight into CLIL in the Canary Islands Autonomous Community: Key Aspects and Students’ AchievementsArnáiz Castro, Patricia 
52016Motivation and anxiety in CLIL and non-CLIL students: a study with future primary teachersArnaiz Castro, Patricia 
62016A Study on the correlation between anxiety and academic self-concept in interpreter traineesArnáiz Castro, Patricia ; Pérez-Luzardo Díaz, Jessica María 
72016The teacher as a source of anxiety for university studentsArnáiz Castro, Patricia ; Pérez-Luzardo Díaz, Jésica María
82014Anxiety in Spanish EFL University lessons: Causes, responsibility attribution and copingArnáiz Castro, Patricia ; Pérez-Luzardo Díaz, Jessica María 
92012Self-concept in university-level FL learnersArnáiz Castro, Patricia ; Guillén García, Félix 
102012La producción lingüística en el aprendizaje de inglés como lengua extranjera: el metalenguajeArnaiz Castro, Patricia 
112000Output y enseñanza del inglés como lengua extranjera: un estudio de casosArnaiz Castro, Patricia