Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/jspui/handle/10553/97321
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAguiar Quintana, Juana Teresaes
dc.contributor.authorRoselló Santana, Georgette
dc.date.accessioned2021-03-11T00:29:07Z-
dc.date.available2021-03-11T00:29:07Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/97321-
dc.titleImpacts Of Ewom On Hotel Prices And Revenue Management
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Economía y Dirección De Empresas
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-47498
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECO
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Economía del Turismo, del Transporte y del Medio Ambiente
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR TIDES: Economía, medioambiente, sostenibilidad y turismo-
crisitem.advisor.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

49
checked on Sep 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.