Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/95947
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Tadeo, Elsaes
dc.contributor.authorRodríguez Vélez, María José
dc.date.accessioned2021-03-11T00:21:42Z-
dc.date.available2021-03-11T00:21:42Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/95947-
dc.titleLa Percepción De Los Docentes De Educación Infantil Ante El Síndrome De Angelman
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47955
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

51
checked on Apr 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.