Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/93343
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHernández Delgado, Gustavo Adolfoes
dc.contributor.authorGarijo López, Susana
dc.date.accessioned2021-03-11T00:07:17Z-
dc.date.available2021-03-11T00:07:17Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/93343-
dc.titleLa Importancia De La Educación Emocional Y El Mindfulness En El Aula
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43537
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

56
checked on Jun 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.