Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/92918
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPérez Solís, María Del Rocíoes
dc.contributor.authorGonzález Ramírez, Rita
dc.date.accessioned2021-03-11T00:04:32Z-
dc.date.available2021-03-11T00:04:32Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/92918-
dc.titleEl Teatro Como Método Terapéutico: Una Propuesta De Intervención Socioeducativa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43880
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Social
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

48
checked on Aug 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.