Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/90871
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBaraza Saz, María Auroraes
dc.contributor.authorDe La Fe Medina, Alba Isabel
dc.date.accessioned2021-03-10T23:54:15Z-
dc.date.available2021-03-10T23:54:15Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/90871-
dc.title¿Es La Simulación Clínica Un Método De Aprendizaje Eficaz En Los Futuros Enfermerós?
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Enfermería
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-40603
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-MED
dc.contributor.titulacionGrado en Enfermería
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IUIBS: Tecnología Médica y Audiovisual-
crisitem.advisor.deptIU de Investigaciones Biomédicas y Sanitarias-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Apr 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.