Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/89923
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Tadeo, Elsaes
dc.contributor.authorMéndez Trujillo, Jose Eduardo
dc.date.accessioned2021-03-10T23:49:35Z-
dc.date.available2021-03-10T23:49:35Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/89923-
dc.titlePerspectiva docente del Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad (TDAH) en los Centros de Educación Primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Teleformación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-37014
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

48
checked on Nov 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.