Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/88514
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBarraza Illanes, Paula Andreaes
dc.contributor.authorRamírez García, Berta
dc.date.accessioned2021-03-10T23:42:47Z-
dc.date.available2021-03-10T23:42:47Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/88514-
dc.titleLa Realidad Homosexual, Bisexual Y Transexual En Las Aulas. Actitud De Los Docentes Ante Los Nuevos Retos Educativos.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-34887
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Social
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Apr 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.