Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/87645
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPerera Santana, Juana Ángeleses
dc.contributor.authorMorales Navarro, Sara Cristina
dc.date.accessioned2021-03-10T23:38:16Z-
dc.date.available2021-03-10T23:38:16Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/87645-
dc.titleEl Plan Lector Como Estrategia Para Animar A Leer Y Escribir.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-32656
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

60
checked on Nov 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.