Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/87642
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGarcía Sánchez, María Sorayaes
dc.contributor.authorSantos García, Ana María
dc.date.accessioned2021-03-10T23:38:15Z-
dc.date.available2021-03-10T23:38:15Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/87642-
dc.titleMétoco AICLE (Inglés) en Primaria a través de las TIC
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Teleformación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-32611
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

52
checked on Nov 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.