Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/86414
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGerard Lojacono, Florence Yolandees
dc.contributor.authorMartín Suárez, Davinia De Los Dolores
dc.date.accessioned2021-03-10T23:32:08Z-
dc.date.available2021-03-10T23:32:08Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/86414-
dc.titleEn Classe De Francais, Quel Plaisir!
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-31295
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

73
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.