Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/67733
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Tadeo, Elsa-
dc.contributor.authorRamos Rodríguez, Marco A.-
dc.date.accessioned2020-01-23T03:07:00Z-
dc.date.available2017-06-02T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:07:00Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/67733-
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject5803 Preparación y empleo de profesoresen_US
dc.titleEl malestar docente en educación primaria: análisis del CPEIPS Echedey IIIen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.identifier.absysnet734033es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.description.notasGrado en Educación Primariaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,52 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.