Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/66878
Title: Images and language : analising some tourism advertising campaigns
Authors: Alday Naranjo, Elsa
Director: Huntley Maycock, Susan
UNESCO Clasification: 531290 Economía sectorial: turismo
Keywords: Turismo
Issue Date: 2012
Department: Departamento de Filología Moderna
Faculty: Estructura de Teleformación ULPGC
Degree: Grado en Turismo (No Presencial)
URI: http://hdl.handle.net/10553/66878
Rights: Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (15,28 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados

En el caso de que no encuentre el documento puede ser debido a que el centro o las/os autoras/es no autorizan su publicación. Si tiene verdadero interés en el contenido del mismo, puede dirigirse al director/a o directores/as del trabajo cuyos datos encontrará más arriba.

Show full item record

Page view(s)

29
checked on Jan 27, 2024

Download(s)

8
checked on Jan 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.