Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/66878
Title: Images and language : analising some tourism advertising campaigns
Authors: Alday Naranjo, Elsa
Director: Huntley Maycock, Susan
UNESCO Clasification: 531290 Economía sectorial: turismo
Keywords: Turismo
Issue Date: 2012
Department: Departamento de Filología Moderna
Faculty: Estructura de Teleformación ULPGC
Degree: Grado en Turismo (No Presencial)
URI: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/66878
Rights: Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (15,28 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados

En el caso de que no encuentre el documento puede ser debido a que el centro o las/os autoras/es no autorizan su publicación. Si tiene verdadero interés en el contenido del mismo, puede dirigirse al director/a o directores/as del trabajo cuyos datos encontrará más arriba.

Show full item record

Page view(s)

72
checked on Jan 11, 2025

Download(s)

18
checked on Jan 11, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.