Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/129468
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArtiles Rodríguez, Josuées
dc.contributor.authorMéndez Rodríguez, Ana Lorena
dc.date.accessioned2024-03-18T10:14:48Z-
dc.date.available2024-03-18T10:14:48Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/129468-
dc.titleIntervención educativa con alumnado de TEA (Trastrorno Espectro Autista) en aula ordinaria: limitaciones y dificultades.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-21115
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

107
checked on Sep 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.