Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/125844
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDíaz Jiménez, Gabrieles
dc.contributor.authorOliva Pulido, Ana Jenniferes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:39:10Z-
dc.date.available2023-09-22T08:39:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/125844-
dc.titleEl juego como método de inclusión en los alumnos con Necesidades Educativas Especialeses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-72878es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Sep 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.