Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/122862
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAlonso García, Esperanzaen_US
dc.contributor.authorLuján Henríquez, Isabelen_US
dc.contributor.authorMachargo Salvador, Julioen_US
dc.date.accessioned2023-05-19T10:11:55Z-
dc.date.available2023-05-19T10:11:55Z-
dc.date.issued2000en_US
dc.identifier.isbn84-7786-586-8en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/122862-
dc.languagespaen_US
dc.publisherUniversidad de Cádizen_US
dc.sourceLa perspectiva de la educación en el siglo que empieza: Actas del IX Congreso INFAD 2000, Infancia y Adolescencia : Cádiz 27, 28 y 29 de abril del 2000, Palacio de Congresos, Universidad de Cádiz, v. 1, p. 399-404en_US
dc.subject6102 Psicología del niño y del adolescenteen_US
dc.titleAutoconcepto y adaptación en la adolescenciaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/lectureen_US
dc.typeLectureen_US
dc.relation.conferenceIX Congreso INFAD 2000 Infancia y Adolescenciaen_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8839037-
dc.description.lastpage404en_US
dc.description.firstpage399en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Ponenciaen_US
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.contributor.authordialnetid779083-
dc.contributor.authordialnetid100824-
dc.identifier.dialnet8839037ARTLIB-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.fullNameLuján Henríquez, Isabel María-
crisitem.event.eventsstartdate27-04-2000-
crisitem.event.eventsenddate29-04-2000-
Appears in Collections:Ponencias
Adobe PDF (188,51 kB)
Show simple item record

Page view(s)

43
checked on Oct 26, 2024

Download(s)

187
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.