Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/122529
Title: La lealtad en donación de sangre: orientación al donante y calidad del servicio como ejes de campañas de comunicación
Authors: Martín Santana, Josefa Delia 
Robaina Calderín, Lorena Del Pino 
Romero Domínguez, Laura 
UNESCO Clasification: 531105 Marketing (comercialización)
531207 Sanidad
Keywords: Donación de sangre
Marketing
Issue Date: 2020
Publisher: Editorial Sindéresis 
URI: http://hdl.handle.net/10553/122529
ISBN: 978-84-18206-63-4
Source: Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos / coord. por Estela Núñez Barriopedro, Azucena Penelas Leguía, Pedro Cuesta Valiño, p. 77-103
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8773989
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

15
checked on Sep 16, 2023

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.