Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/119743
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTascón Trujillo, Claudioes
dc.contributor.authorOjeda Miranda, Laura Del Rocíoes
dc.date.accessioned2022-12-18T21:01:37Z-
dc.date.available2022-12-18T21:01:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/119743-
dc.titleGamificación En El Aula De Primaria Como Estrategia Para Educar Motivando: Fundamentos Y Desarrolloes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67206es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Jul 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.