Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118438
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Santana, Mónica Franciscaes
dc.contributor.authorArrocha Rodríguez, Samuel
dc.date.accessioned2022-09-25T20:02:13Z-
dc.date.available2022-09-25T20:02:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/118438-
dc.titleEstrategias de habilidades sociales para trabajar con alumnado con el síndrome de Asperger
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula69958
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.