Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/115775
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Santana, Mónica Franciscaes
dc.contributor.authorUmpiérrez Pérez, Yessica
dc.date.accessioned2022-07-03T20:03:15Z-
dc.date.available2022-07-03T20:03:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/115775-
dc.titleLa Música Como Elemento Favorecedor De La Inteligencia Emocional. La Percepción De Los Futuros Docentes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula67250
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

10
checked on Aug 27, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.