Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/114884
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorClouet, Richarden_US
dc.contributor.authorAlfonzo De Tovar, Isabel Cristinaen_US
dc.date.accessioned2022-05-27T16:50:55Z-
dc.date.available2022-05-27T16:50:55Z-
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/114884-
dc.languageengen_US
dc.subject5802 Organización y planificación de la educaciónen_US
dc.titleInteractional experiences of international students on a three-week language programme in Las Palmas, Spain: comparing intercultural competence results online and face to faceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/lectureen_US
dc.typeLectureen_US
dc.relation.conferenceInternational Cultnet Meeting 2022en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Ponenciaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: División de Estudios de Corpus y Lingüística Aplicada-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Hispánica Clásica y de Estudios Árabes y Orientales-
crisitem.author.orcid0000-0003-0727-1260-
crisitem.author.orcid0000-0003-2034-9843-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.fullNameClouet, Richard-
crisitem.author.fullNameAlfonzo De Tovar, Isabel Cristina-
Appears in Collections:Ponencias
Show simple item record

Page view(s)

99
checked on Jul 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.