Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/111945
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Suárez, José Antonioes
dc.contributor.authorDomínguez Monzón, Sara Belénes
dc.date.accessioned2021-09-26T20:01:22Z-
dc.date.available2021-09-26T20:01:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/111945-
dc.titleStop Motion as a Tool for CLILes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-65803es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (Inglés) por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Jul 8, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.