Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/111228
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Suárez, José Antonioes
dc.contributor.authorArtiles Martín, Raquel Del Carmenes
dc.date.accessioned2021-08-01T20:01:53Z-
dc.date.available2021-08-01T20:01:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/111228-
dc.titleAlternative methodologies to teach Emocrea in a CLIL contextes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-65261es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (Inglés) por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

125
checked on Mar 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.