Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/109260
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSánchez Hernández, Ángeleses
dc.contributor.authorRavelo Falcón, Sara Del Carmenes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:10:13Z-
dc.date.available2021-07-04T20:10:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/109260-
dc.titleEspañol como L2/L3 en los sistemas educativos de Francia y Bélgicaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-63357es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Traducción e Interpretación: Inglés-Francéses
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Discourse, Communication and Society-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Bachelor thesis
Show simple item record

Page view(s)

22
checked on Sep 2, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.