Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108687
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArtiles Rodríguez, Josuées
dc.contributor.authorLemes Batista, Fabioes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:07:40Z-
dc.date.available2021-07-04T20:07:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108687-
dc.titleSensibilización Del Aula Ordinaria Hacia Un Compañero Con Síndrome De Down: Una Propuesta De Intervención Educativa A Favor De La Inclusiónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-62555es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

47
checked on Aug 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.