Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/107908
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Santana, Mónica Franciscaes
dc.contributor.authorTemprado Morillo, Rebeca
dc.date.accessioned2021-06-20T20:04:51Z-
dc.date.available2021-06-20T20:04:51Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/107908-
dc.titlePropuesta de intervención educativa en el alumnado con TDAH a través de la educación musical.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula64564
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

94
checked on Dec 10, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.