Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/107876
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Santana, Mónica Franciscaes
dc.contributor.authorGamonal Pascual, Sara
dc.date.accessioned2021-06-20T20:04:41Z-
dc.date.available2021-06-20T20:04:41Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/107876-
dc.titleLa inclusión en las aulas de primaria del alumno con TEA.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula64526
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Oct 15, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.