Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/107874
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Herrera, María Del Carmenes
dc.contributor.authorBetancort Rodríguez, Aracelies
dc.date.accessioned2021-06-20T20:04:41Z-
dc.date.available2021-06-20T20:04:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/107874-
dc.titleConfinamiento: tareas e implicación familiar durante el curso 2019-2020es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Teleformaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-64524es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-TELes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Teleformación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

67
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.