Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/103705
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCalvo Hernández, Pastoraes
dc.contributor.authorDelgado García, Daniel Iván
dc.date.accessioned2021-03-11T01:00:46Z-
dc.date.available2021-03-11T01:00:46Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/103705-
dc.titleEl Acoso Escolar En Los Centros De Primaria: La Empatía Como Estrategia De Mejora
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula59589
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Mar 26, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.