Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102878
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Santana, Mónica Franciscaes
dc.contributor.authorFernández Ming, Irene
dc.date.accessioned2021-03-11T00:57:22Z-
dc.date.available2021-03-11T00:57:22Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102878-
dc.titleGincana de valores para favorecer la inclusión en el aula
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula59603
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

59
checked on Jan 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.