Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102590
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Sánchez, Oswaldo Luises
dc.contributor.authorMillán Martínez, Helena
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:18Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:18Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102590-
dc.titleEl Debate Como Herramienta De Enseñanza-Aprendizaje Del Fenómeno Literario En Educación Primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/studentThesis
dc.typeStudentThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicas
dc.type2Proyecto fin de carrera
dc.identifier.matricula58160
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionAlumnos de intercambio
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Proyecto fin de carrera
Show simple item record

Page view(s)

35
checked on Jul 31, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.