Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102518
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAguiar Perera, María Victoriaes
dc.contributor.authorHernández Navarro, Ismael Carmeloes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:02Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102518-
dc.titleLos Videojuegos: Una Metodología Alternativa Para Educación Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57971es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

61
checked on Nov 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.