| | | Issue Date | Title | Author(s) | Type |
| 1 | | 2020 | Covid-19 y preferencias de enseñanza-aprendizaje: inglés en Ingeniería de Telecomunicación | García-Sánchez, Soraya ; Luján García, Carmen | Actas de congresos |  |
| 2 | | 2020 | Comunicar en inglés: lo que aporta el aprendizaje 'ubicuo' | García-Sánchez, Soraya | Artículo |  |
| 3 | | 2020 | Lifelong learning and esp vocabulary: Reflections in telecommunications and ICT | García Sánchez, María Soraya ; Luján García, Carmen Isabel | Artículo |  |
| 4 | | 2020 | Anglicisms in the Field of IT (GitHub and 3D Slicer): Multilingual Evidence from European Languages (French, German, Italian, Portuguese and Spanish) | García Sánchez, María Soraya ; Luján García, Carmen Isabel | Artículo |  |
| 5 | | 2020 | La lengua inglesa, la comunicación global y el conocimiento ubicuo | García Sánchez, María Soraya | Capítulo de libro | |
| 6 | | 2020 | Educación, IFE y TIC para el siglo XXI: Inglés Aplicado al Trabajo Social | García-Sánchez, Soraya | Libro | |
| 7 | | 2020 | Debates in English language education: A multimodal, collaborative ecosystem | García Sánchez, María Soraya | Artículo | |
| 8 | | 2019 | Exploring Michele Roberts' Imagined Voices in The Walworth Beauty | García Sánchez, María Soraya | Artículo | |
| 9 | | 2019 | English public speaking: Presentations for english for specific purposes | García-Sánchez, Soraya | Artículo | |
| 10 | | 2018 | MACbioIDi: texto y contexto específico y multilingüe en las TIC | García-Sánchez, M. Soraya ; Luján-García, Carmen Isabel | Actas de congresos |  |
| 11 | | 2017 | Aprendizaje ubicuo, compartido y permanente de IFE en UBILINGUA | García-Sánchez, Soraya ; Luján-García, Carmen Isabel | Capítulo de libro | |
| 12 | | 2017 | Collaborative ubiquitous learning: A 21st century approach for (in)formal scenarios | García-Sánchez, Soraya | Capítulo de libro | |
| 13 | | 2017 | Academic ESP oral production: moving forward towards local and global awareness | García-Sánchez, Soraya ; Hernández-Guerra, Conchi | Artículo | |
| 14 | | 2017 | Empowering pre-service teachers to produce ubiquitous flipped classes | García-Sánchez, Soraya ; Santos Espino, José Miguel | Artículo |  |
| 15 | | 2017 | A revision of activity theory to foster communicative twenty-first-century skills | García-Sánchez, Soraya ; Burbules, N. C. | Artículo | |
| 16 | | 2016 | UBILINGUA: a contextualized EFL/ESP platform | García-Sánchez, Soraya ; Luján García, Carmen Isabel | Actas de congresos |  |
| 17 | | 2016 | Ubiquitous knowledge and experiences to foster EFL learning affordances | García-Sánchez, Soraya ; Luján-García, Carmen | Artículo | |
| 18 | | 2016 | Technology-Based pedagogical approaches to language learning in higher education | García Sánchez, María Soraya ; Burbules, Nicholas C. | Artículo |  |
| 19 | | 2016 | Ubiquitous interaction for ESP distance and blended learners | García-Sánchez, Soraya | Artículo | |
| 20 | | 2016 | Online metacognitive tasks for efl distance learners | García Sánchez, María Soraya | Artículo |  |