Browsing by Author

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 26  next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypePreview
2015Lopesan Hotels & Resorts: la internacionalización de la hostelería hecha en CanariasAguiar Quintana, Juana Teresa ; Batista Canino, Rosa María ; Almeida Santana,Arminda Capítulo de libro
2015Difusión de la investigación científica de turismo en PortugalPicazo Peral, Patricia; Moreno Gil, Sergio ; Almeida Santana, Arminda ArtículoDifusao_de_pesquisa.pdf.jpg
2016Horizontal loyalty and new trends in information searchAlmeida Santana,Arminda ; Moreno Gil, Sergio Actas de congresosHorizontal_loyalty_new.pdf.jpg
2016The effects of digital media on destinations loyalty: DMO's marketing strategiesAlmeida Santana, Arminda ; Moreno Gil, Sergio Actas de congresoseffects of digital.pdf.jpg
2017Cooperation and competition among regions: The umbrella brand as a tool for tourism competitivenessAlmeida Santana, Arminda ; Gil, Sergio Moreno Capítulo de libro
2017New trends in information search and their influence on destination loyalty: Digital destinations and relationship marketingAlmeida Santana, Arminda ; Moreno-Gil, Sergio Artículo
2017Advances in tourism marketing in a global market : toward a better understanding of loyalty, social media, island tourism and cultural convergenceAlmeida Santana, Arminda Tesis doctoral0750599_00000_0000.pdf.jpg
2017Lopesan Hotels & Resorts.Aguiar Quintana, Juana Teresa ; Batista Canino, Rosa María ; Willian, C. E.; Almeida Santana, Arminda Capítulo de libro
2017Impacto de las fuentes de información tradicionales y digitales en la fidelidad de los destinosAlmeida Santana, Arminda ; Moreno Gil, Sergio ArtículoImpacto_fuentes_informacion.pdf.jpg
2017Turismo colaborativo en Europa: el papel de las motivaciones de viaje en las nuevas plataformas y en las fuentes de informaciónAlmeida Santana, Arminda ; Moreno Gil, Sergio ; Boza Chirino, José Actas de congresos
2018Understanding tourism loyalty: Horizontal vs. destination loyaltyAlmeida Santana, Arminda ; Moreno-Gil, Sergio Artículo
2018Understanding European tourists’ use of e-tourism platforms. Analysis of networksDavid-Negre, Tatiana ; Almeida Santana, Arminda ; Hernández, Juan M. ; Moreno-Gil, Sergio Artículo
2018Effective island brand architecture: Promoting island tourism in the Canary Islands and other archipelagosAlmeida Santana, Arminda ; Moreno Gil, Sergio ArtículoISJSantanaGilIslandBrandArchitecture.pdf.jpg
2018The paradox of cultural and media convergence. Segmenting the European tourist market by information sources and motivationsAlmeida Santana, Arminda ; Moreno-Gil, Sergio ; Boza-Chirino, Jose Artículo
2018Análisis de la red de plataformas web empleadas por los turistasDavid Negre, Tatiana ; Hernández, Juan M. ; Almeida Santana, Arminda ; Moreno Gil, Sergio Actas de congresos
2018Diagnóstico de la situación actual de las empresas queseras en el sector turísticoAlmeida Santana, Arminda ; Moreno Gil, Sergio ArtículoDiagnostico_situacion_empresas.pdf.jpg
2018Un análisis en red de la economía colaborativa en turismo y la generación YDavid Negre, Tatiana ; Almeida Santana, Arminda ; Hernández, J. M. ; Moreno Gil, Sergio Actas de congresos
2019Perceived sustainable destination image: Implications for marketing strategies in EuropeAlmeida Santana, Arminda ; Moreno Gil, Sergio Artículo
2019Museum tourism in Canary Islands: assessing image perception of directors and visitorsMoreno Gil, Sergio ; Ritchie, J. R.Brent; Almeida Santana, Arminda Artículo
2019A review on horizontal and destination loyaltyMoreno Gil, Sergio ; Almeida Santana, Arminda ArtículoReview_horizontal_destination_loyalty.pdf.jpg