Browsing by Author

Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2012Judgement, Decision Making And Success In SportRuiz Alfonso, Zuleica Reseña
2015Influencia de la música en el rendimiento físico, esfuerzo percibido y motivaciónGuillén, F. ; Ruiz-Alfonso, Z. Artículomusica_rendimiento_esfuerzo_eng.pdf.jpg
2015Music academic performance: Effect of intrinsic motivation and critical thinkingLeón, Jaime ; Núñez, Juan L. ; Ruiz-Alfonso, Zuleica ; Bordón, BeatrizArtículorendimiento_academico_musica_eng.pdf.jpg
2015Causal ordering of grades and self-esteemMahbubani Premchand, Luis ; Núñez Alonso, Juan Luis ; León González-Vélez, Jaime José ; Ruiz Alfonso, Zuleica Actas de congresosAbstract causal ordering of grades.pdf.jpg
2015Relationships between competence, fixed mindset, and grades in high school studentsRuiz Alfonso, Zuleica ; León González-Vélez, Jaime José ; Núñez Alonso, Juan Luis ; Mahbubani Premchand, Luis Actas de congresosAbstract competence fixed mindset.pdf.jpg
2016The role of passion in education: a systematic reviewRuiz-Alfonso, Zuleica ; León, Jaime Reseña
2016Pasión: una intervención para mejorar la calidad de la educaciónRuíz Alfonso, Zuleica Vídeo
2017Passion for math: Relationships between teachers’ emphasis on class contents usefulness, motivation and gradesRuiz-Alfonso, Zuleica ; León, Jaime Artículo
2017Teaching quality: an online interventionLeón González-Vélez, Jaime José ; Medina-Garrido, Elena; Núñez Alonso, Juan Luis ; Ruiz Alfonso, Zuleica Actas de congresosTeaching quality an online intervention.pdf.jpg
2018Evaluando la calidad didáctica en secundaria: un estudio multinivelLeón González-Vélez, Jaime José ; Elena Medina-Garrido; Ruiz Alfonso, Zuleica ; Núñez Alonso, Juan Luis Actas de congresosEvaluando la calidad didáctica un estudio multinivel.pdf.jpg
2019Teaching quality: relationships between passion, deep strategy to learn, and epistemic curiosityRuiz-Alfonso, Zuleica ; León, Jaime Artículo preliminar; Artículo
2020Corrigendum to “Passion for math: Relationships between teachers’ emphasis on class contents usefulness, motivation and grades” [Contemp. Educ. Psychol. 51 (2017) 284–292] (S0361476X17302370) (10.1016/j. cedpsych. 2017.08. 010)Ruiz-Alfonso, Zuleica ; León, Jaime Reseña