Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/75820
Title: The effects of digital media on destinations loyalty: DMO's marketing strategies
Authors: Almeida Santana, Arminda 
Moreno Gil, Sergio 
UNESCO Clasification: 531290 Economía sectorial: turismo
Keywords: Marketing turístico
Destinos turísticos
Redes sociales
Issue Date: 2016
Conference: TuriTec: Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones (11. 2016. Málaga).
URI: http://hdl.handle.net/10553/75820
Source: Turitec 2016: XI Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la Información y la Comunicación / coord. por Andrés Luis Aguayo Maldonado, Alfonso Cerezo Medina, Antonio Jesús Guevara Plaza, 2016, ISBN 978-84-617-5596-7, págs. 12-28
Appears in Collections:Actas de congresos
Thumbnail
Adobe PDF (261,11 kB)
Show full item record

Page view(s)

20
checked on Apr 18, 2021

Download(s)

2
checked on Apr 18, 2021

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.