Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/75820
Title: The effects of digital media on destinations loyalty: DMO's marketing strategies
Authors: Almeida Santana, Arminda 
Moreno Gil, Sergio 
UNESCO Clasification: 531290 Economía sectorial: turismo
Keywords: Marketing turístico
Destinos turísticos
Redes sociales
Issue Date: 2016
Conference: TuriTec: Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones (11. 2016. Málaga).
URI: http://hdl.handle.net/10553/75820
Source: Turitec 2016: XI Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la Información y la Comunicación / coord. por Andrés Luis Aguayo Maldonado, Alfonso Cerezo Medina, Antonio Jesús Guevara Plaza, 2016, ISBN 978-84-617-5596-7, págs. 12-28
Appears in Collections:Actas de congresos
Thumbnail
Adobe PDF (261,11 kB)
Show full item record

Page view(s)

25
checked on Jun 11, 2022

Download(s)

12
checked on Jun 11, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.