Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/71926
Title: La calidad percibida en el comercio electrónico B2C: el rol de las expectativas y las medidas de importancia
Authors: Padrón Robaina, Víctor 
Melián Alzola, Lucía 
UNESCO Clasification: 531211 Comercio
Keywords: Comercio electrónico
Calidad
Issue Date: 2006
Journal: Revista Europea de Direccion y Economia de la Empresa 
URI: http://hdl.handle.net/10553/71926
ISSN: 1019-6838
Source: Revista europea de dirección y economía de la empresa[ISSN 1019-6838],v. 15 (1), p. 125-142
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=1977584
Appears in Collections:Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (164,12 kB)
Show full item record

Page view(s)

23
checked on Jul 10, 2021

Download(s)

56
checked on Jul 10, 2021

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.