Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/70555
Title: Una guía para entender la economía colaborativa. De clientes-consumidores a individuos-proveedores (2016), de J. Bulchand-Gidumal y S. Melián-González. España. ISBN: 978-84-617-6654-3
Authors: Gutiérrez-Taño, Desiderio
UNESCO Clasification: 5311 Organización y dirección de empresas
Issue Date: 2017
Journal: Emprendimiento y negocios internacionales 
URI: http://hdl.handle.net/10553/70555
ISSN: 2530-5603
DOI: 10.20420/eni.2017.167
Source: Emprendimiento y negocios internacionales [ISSN 2530-5603], v. 2 (1), p. 47-50
Appears in Collections:Reseña
Thumbnail
Adobe PDF (64,01 kB)
Show full item record

Page view(s)

66
checked on Feb 28, 2021

Download(s)

38
checked on Feb 28, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.