Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/67521
Title: Los videojuegos como recurso didáctico para la enseñanza-aprendizaje de las Ciencias Sociales
Authors: Falcón Padrón, Alexis S.
Director: Becerra Romero, Daniel 
UNESCO Clasification: 58 Pedagogía
Keywords: Educación primaria-Trabajos Fin de Grado
Ciencias sociales-Didáctica
Videojuegos
Issue Date: 2016
Faculty: Facultad de Ciencias de la Educación
URI: http://hdl.handle.net/10553/67521
Rights: Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,09 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show full item record

Page view(s)

8
checked on Mar 1, 2021

Download(s)

6
checked on Mar 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.