Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/57677
Title: Modelo explicativo del comportamiento de los jóvenes ante el botellón y el cannabis desde la perspectiva del marketing social
Authors: Beerli Palacio, Asunción 
Martín Santana, Josefa Delia 
Fernández Monroy, Margarita 
Galván Sánchez, Inmaculada 
Díaz Meneses, Gonzalo 
UNESCO Clasification: 531105 Marketing (comercialización)
Keywords: Marketing social
Jóvenes
Consumo
Issue Date: 2012
Journal: Revista española de investigación de marketing ESIC 
URI: http://hdl.handle.net/10553/57677
ISSN: 1138-1442
Source: Revista española de investigación de marketing[ISSN 1138-1442],v. 16 (1), p. 87-112
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3883791
Appears in Collections:Artículos
Show full item record

Page view(s)

33
checked on Aug 28, 2021

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.